جعبه ابزار در شهر ری ( فروش )

Toolbox-1
Toolbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


از دیگر نمونه های بسیار رایج این گروه از تجهیزات می توان به جعبه ابزار فلزی اشاره نمود که بیشتر در محیط های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های آنها می توان به دوام بسیار بالای آنها اشاره نمود که با برخورد ضربه سنگین به آنها بدنه کمتر دچار آسیب شده و ابزارهای موجود در آن کاملا سالم خواهند بود. با توجه به وزن سنگین این گروه از تجهیزات، در برخی از مدل های آن چرخ هایی برای جا به جایی آسان آنها در نظر گرفته شده است.

جهت تولید محصولات با رنگهای غیر رایج مجموعه بر حسب تعداد سفارش و نوع رال رنگ قیمتهای محصول اضافه خواهد شد. (رنگ روتین اصلی آبی رال ، مکمل طوسی رال ) خواهشمند است. قبل از پیش فروش محصولات جهت هماهنگی با واحد فروش تماس حاصل نمائید.

سری جعبه ابزارهای RED ، از مجموعه جعبه ابزارهای فوق حرفه ای کارخانجات Qbrick و Patrol ساخت کشور لهستان است.. این جعبه ابزارها دارای کیفیتی فوق العاده بوده و با است.فاده از مواد و طراحی خاص خود، پس از کسب بازار گسترده در دنیا، سهم بسیار خوبی را در بازار ایران نیز بدست آورده است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری