جعبه کمک های اولیه در بومهن ( فروش )

First aid box-1
First aid box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


رسالت اصلی شرکت تریتا به عنوان یک شرکت نوآور در امر سلامت، علاوه بر خلق محصول بر پایه علم روز دنیا، ایجاد روش های نوین، سریع، مطمئن و مقرون به صرفه در ترمیم زخم جهت بهبود شرایط بیماران است. و هدف خود را بر گسترش هرچه بهتر این حوزه قرار داده تا با تکیه بر توان علمی خود این امر را محقق سازد. " + "در راستای این اهداف، نیاز به تیم حرفه ای با ذهنیت های توسعه پذیر در مسیر تحقیق، توسعه، برندینگ، تولید، توزیع و در نهایت همراهی با مصرف کنندگان وجود دارد که با ایجاد یک محیط امن این اتفاق فراهم شده است.. " + "

شرکت دانش بنیان طبا زیست پلیمر (تریتا) تولید کننده و ارائه دهنده محصولات پیشرفته ترمیم زخم با چشم‌انداز نوآفرینی و پدیدآوری پانسمان‌های با کیفیت، فعالیتش را از آبان ماه سال در ایران آغاز کرد. تریتا به تدریج با پیشرفت تکنولوژی خلائی را در زمینه تولید پانسمان احساس کرد و بر آن شد تا خلا موجود را با تمرکز برکیفیت محصول رفع کند. این شرکت با اتکا بر دانش محققین طی ۸ سال پژوهش و تحقیق به تکنولوژی های پیشرفته ای در زمینه طراحی و تولید محصولات پیشرفته ترمیم زخم دست یافته است..

آینده‌نگری، نوآوری های علمی و خلاقیت های نظام یافته " + "ارائه خدمات مشاوره حرفه ای توسط افراد متخصص " + "صداقت و پایبندی به اصول اخلاقی کسب وکار " + "سرآمدی در کیفیت " + "محصولات، فن آوری های به کار گرفته شده و نیروی انسانی " + "تلاش و پشتکار در جهت بهبود مستمر سازمانی و فردی



( فروش ) های دیگر در بومهن