جعبه کمک های اولیه در شهر جدید اندیشه ( فروش )

First aid box-1
First aid box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


پدهای الکلی از دیگر تجهیزات جعبه کمک اولیه است. که جایگزین پنبه و الکل شده است.. پدهای الکلی برای تزریقات، ضدعفونی سطوح، ضدعفونی پوست و ضد عفونی دست به ویژه در ایام کرونا است.فاده می‌شود. داشتن چندین عدد از این پدها در جعبه کمک‌های اولیه لازم است..

گاه برای امداد رسانی به فردی که دچار علائم حمله ی قلبی می‌باشد تا رسیدن اورژانس یا رساندن فرد به مراکز درمانی، به فرد قرص زیر زبانی داده می‌شود. البته از قبل با فشارسنج فشار بیمار را اندازه می‌گیرند. یا افرادی که دچار درد‌های شدید می‌باشند از قرص مسکن است.فاده می‌کنند.

رسالت اصلی شرکت تریتا به عنوان یک شرکت نوآور در امر سلامت، علاوه بر خلق محصول بر پایه علم روز دنیا، ایجاد روش های نوین، سریع، مطمئن و مقرون به صرفه در ترمیم زخم جهت بهبود شرایط بیماران است. و هدف خود را بر گسترش هرچه بهتر این حوزه قرار داده تا با تکیه بر توان علمی خود این امر را محقق سازد. " + "در راستای این اهداف، نیاز به تیم حرفه ای با ذهنیت های توسعه پذیر در مسیر تحقیق، توسعه، برندینگ، تولید، توزیع و در نهایت همراهی با مصرف کنندگان وجود دارد که با ایجاد یک محیط امن این اتفاق فراهم شده است.. " + "



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه