حروف کوب و شماره کوب در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Kob letters and Kob numbers-1
Kob letters and Kob numbers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


ما نیز همانند بسیاری از شما مصرف کنندگان عزیزدر بازارهای مختلف ابزار فروشی ، در برهه ای از زمان، سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید در شکل سنتی آن را چشیده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه های ممکن برای خرید ابزارآلات در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است..



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه