دریل در بومهن ( فروش )

drill-1
drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


قطر سه نظام و توانایی ثبت شده برای بهترین اندازه سوراخ کاری از قابلیت های اساسی دریل ستونی به شمار می‌رود. این ابزار باید بدنه و پایه محکم و همچنینی سنگینی داشته باشند تا توانایی کنترل قدرت ایجاد شده در دستگاه را دارا بوده و دقت بالای سوراخ کاری را از بین نبرند. توجه به اصول ایمنی در ساخت چنین ابزاری برای خریدار بسیار اهمیت دارد و خرید دریل ستونی به شاخصه های ارائه شده بستگی دارد.

کاربرد میز کار در دریل های ستونی برای قرارگیری قطعه کار بر روی آن می باشد و بر حسب بزرگی یا کوچکی قطعه کار به شکلی طراحی شده است. که با اهرمی که در کنار دستگاه قرار داده شده می‌توان ارتفاع آن را تنظیم نمود قابل بالا و پایین رفتن است. ، به گونه‌ای که سه نظام به میز دستگاه نزدیک یا دور شود.

 این دریل‌ها، نوع بسیار پیشرفته‌تری از دریل‌های قبل هستند و در صنعت امروزی کاربرد بیشتری دارند. دریل شارژی، توسط یک باتری مخصوص کار می‌کند که کاربرد آن را بسیار سهل و آسان کرده است. و به دلیل آن که در هر مکانی امکان است.فاده‌از آن وجود دارد، محبوبیت خاصی نیز پیدا کرده است.. از این دریل‌ها، حتی افرادی که حرفه‌ای نیستند نیز می‌توانند است.فاده کنند. تنها عیبی که متوجه دریل شارژی است.، زمان اجرای محدود آن است. و اینکه توان خروجی پائینی دارند.



( فروش ) های دیگر در بومهن