دریل کاشی بر در شهر ری ( فروش )

tile drill-1
tile drill-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


دریل کاری روی سرامیک و کاشی یکی از کارهایی است. که نیازمند دقت بسیار زیادی است. چرا که در این محصولات به علت وجود لعاب‌ها و لایه‌های ترد و شکننده امکان و احتمال شکستن بسیار بالا است. اما با رعایت کردن نکات و قواعد لازم می‌توان این کار را بدون ایجاد خسارت و به بهترین شکل انجام داد.

هر کسی که قبلاً دریل کاری روی سرامیک و کاشی را تجربه کرده باشد، می‌داند که لعاب سطح باعث می‌شود هنگام شروع کار، ثابت ماندن مته بر روی سطح کار مشکل شود. شما نیاز دارید تا مته به سطح کاشی بچسبد و از آن جدا نشود. برای اینکار یک نوار چسب کاغذی بر روی محل مورد نظر خود بچسبانید و با اندازه‌گیری درست، محلی که می‌خواهید حفاری کنید را بر روی نوار کاغذی با x نشانه گذاری کنید. چنین چیزی به شما کمک خواهد کرد که به هنگام شروع اولیه کار، مته بر روی سطح کاشی نلغزد.

کاشی یکی از متداول‌ترین موارد مورد است.فاده در صنعت ساختمان سازی است.. اغلب دیوارها و کف جاهایی مانند حمام‌ها، آشپزخانه‌ها و راهروها با کاشی و سرامیک پوشانده شده است.. شکننده بودن این ماده از نکات مهم آن است. و هنگام قطع آینه یا قفسه روی کاشی با مشکل تقسیم روبرو شده‌اند. بنابراین، برای ایجاد سوراخ شسته و رفته و آسیب رساندن به پوشش، باید بدانید که چگونه کاشی را به درستی سوراخ کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری