دستگاه خراطی در بومهن ( فروش )

Lathe machine-1
Lathe machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


در ابتدای مطلب بهتر است. شما را با انواع دستگاه های خراطی آشنا کنیم. این دستگاه از نظر کارکردی شامل سه نوع ساده، کپی تراش و دستگاه خراطی cnc می باشد. دستگاه خراطی کپی تراش از چند دهانه تشکیل شده است. که به طور همزمان، یک یا چند قطعه را با توجه به کلیشه ای که روی آن قرار داده شده خراطی می کند. کلیشه های این دستگاه خراطی فرم های متفاوتی دارند و فرم خراطی قطعات از روی این کلیشه ها کپی می شود.

تغییر سرعت در دستگاه تک سرعته با تعویض جای تسمه‌ روی فولی پله‌ای اتفاق می‌افتد. به این ترتیب که فولی‌ها به صورت بر عکس هم قرار گرفته‌اند که یکی روی محور اصلی و دیگری موازی آن روی محور نیش در لنگه قرار می‌گیرد. هر چه قطر فولی بزرگ‌تر باشد و قطر فولی لنگه کوچک‌تر، سرعت دستگاه  بیشتر خواهد بود و بالعکس.

نحوه کار این دستگاه کامپیوتری و سیستم عددی است. و قابلیت انواع تراش دو بعدی و سه بعدی را دارد. برای کار با این دستگاه کافی است. اوپراتور طرح مورد نظر را به بخش کامپیوتری دستگاه دهد و با تعیین سرعت و مختصات حرکت، قطعه کاری با همان الگو تحویل بگیرد. از دستگاه تراش CNC اغلب در صنایع از جمله سنگ، شیشه، فلز و … است.فاده‌ می‌شود. درواقع می‌توان گفت یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه‌های مورد است.فاده برای تراش قطعات مختلف در صنعت، دستگاه CNC است..



( فروش ) های دیگر در بومهن