دماسنج و رطوبت سنج در بومهن ( فروش )

Thermometer and hygrometer-1
Thermometer and hygrometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


در کوره ها و گرم خانه ها به علت دمای بالا بعضا تا درجه باید سنسور مخصوص سرامیکی با غلاف مخصوص و سیم سنسور فلزی نسوز است.فاده گردد. یا همچنین می توان از ترموکوپل نیز است.فاده نمود. به طور خلاصه برای اندازه گیری دمای کوره و گرم خانه ها با دمای بالا دو روش زیر وجود دارد:

سالن های تولید و انبارها از جمله اماکنی هستند که به جهت رعایت است.اندارد و کیفیت کالاهای خروجی، کنترل دما و رطوبت در آن محیط بسیار حائز اهمیت می باشد. در سالن های تولید مانیتورینگ صحیح دما و رطوبت باعث تولید کالا با کیفیت تر و است.اندارد می گردد. در انبار ها نیز یکی از شرایط اصلی نگه داری کالا ها و جلوگیری از فساد کنترل صحیح و مانیتورینگ دما و رطوبت است.. به همین جهت در این اماکن نیاز است. تا اپراتور مدام این مقادیر را مشاهده و اندازه گیری نماید.

دماسنج های الکترونیکی تغییرات دما را با است.فاده از یک دستگاه حرارتی که در آن مقاومت الکتریکی در پاسخ به تغییرات دما تغییر می کند، تشخیص می دهند.این دستگاه ممکن است. یک ترمیستور یا یک ترموکوپل باشد و در نوک یک پروب تعبیه شده باشد.



( فروش ) های دیگر در بومهن