دم چلچله زن در بومهن ( فروش )

sloppy tail-1
sloppy tail-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


اين ماشين، در انواع سنگين و دستي برقي )قابل حمل،(يك تيغ و دو تيغ، پنوماتيكي و اهرمي، با مارك هاي مختلف در بازار وجود دارد )شكل هاي ،و ،(-كه با توجهئبه ارزاني، راحتي در حمل و نقل، عدم نياز به لوازم جانبي زياد و راحتــي در كاركردن، در بيشــتر كارگاه ها، از نوع دســتي،برقي اهرمي است.فاده مي شود

ارسال از طریق تیپاکس امکان پذیر است. و برای رهگیری محصولات ارسال شده توسط تیپاکس در هر زمان از شبانه روز میتوانید از آدرس سایت مربوطه شرکت پستی است.فاده نمایید و برای گرفتن کد پیگیری مرسوله فردای روز ارسال با ما تماس بگیرید.

اتصالات یکی از مراحل مهم در صنعت چوب می‌باشد که با روش های مختلف انجام می‌گیرد. یکی از اتصالات کاربردی در صنعت چوب، اتصال دم چلچله است. که با است.فاده از دستگاه دم چلچله زن صورت می‌گیرد. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری در رابطه با دم چلچله زن در اختیارتان قرار می گیرد. 



( فروش ) های دیگر در بومهن