رنده برقی نجاری در چهاردانگه ( فروش )

Wood electric grater-1
Wood electric grater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.


این بار با تولید و طراحی رنده برقی GHO - D قدرت خود را به رخ رقیبان خود کشید. این رنده برقی از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار است.. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند وات می باشد که دارای تیغه رنده بسیار پرسود می باشد و با سرعت دور در دقیقه می چرخد. در این محصول امکان تنظیم عمق توری با دقت بسیار بالای . میلی متر وجود دارد.

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.

رنده برقی چوب این رنده دارای تیغه ای تیز و مقاوم با عرض . سانتی متر و حداکثر سرعت تیغه دور در دقیقه می باشد. با است.فاده از این دستگاه می توانید سنگ زنی را تا عمق حداکثر میلی متر مشاهده کنید که با کلید چرخشی می توان آن را به مقدار کمتری تنظیم کرد. این رنده دارای پایه و گیره مخصوص است. که راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه