رنده دستی نجاری در شرق تهران ( فروش )

Woodworking hand planer-1
Woodworking hand planer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:


از این رنده برای از بین بردن خط‌ها و ناهمواری‌های ایجاد شده در اثر رنده کشی با رنده یک تیغ یا رنده قاچی به کار برده می‌شود. زاویه تیغه در این رنده تندتر است. (بین ۸ تا ۵ درجه) پوشال برداری هم در کمترین مقدار ممکن انجام می‌گیرد. عرض تیغه در این رنده بین تا میلی‌متر است..

این رنده در واقع شبیه اره طرح فرنگ عمل نموده و روی قطعه کار در جهت طولی و عرضی، زبانه ایجاد می‎کند. این رنده‎ها‎ بیشتر به‌صورت چوبی می‎باشند. تیغه این رنده طوری داخل کوله قرار می‎گیرد که حین کار از یک قسمت قطعه کار پوشال بیشتر و از قسمت دیگر یعنی لبه آن پوشال کمتری بردارد و در واقع زبانه طرح فرنگ ایجاد شود.

رنده زبانه طرح فرنگ یک مدل دیگر از رنده های دستی می باشد که در اکثر مواقع بدنه ای چوبی دارند. تیغه در رنده زبانه طرح فرنگ به شکلی تعبیه می شود که بر سطح طولی و عرضی قطعه کار زبانه ایجاد می نماید و از یک قسمت پوشال کمتری نسبت به قسمت دیگر برمی دارد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران