رنده دستی نجاری در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Woodworking hand planer-1
Woodworking hand planer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


یکی دیگر از روش‌های تقسیم بندی رنده بر اساس نوع پرداخت و صاف کردن چوب است.. گاهی رنده‌ها فقط از یک تیغه و با یک هدف آن هم صاف کردن چوب ساخته می‌شود اما در برخی موارد رنده از دو تیغه و برای پرداخت در شرایط خاص و محلی به‌خصوص مورد است.فاده قرار می‌گیرند. اندازه و شکل و زاویه لبه تیغه‌ها هم در رنده‌های مختلف متفاوت است..

مرس چوب، (مرس نام درخت کاج است. در خطه شمال کشور) برندی نام آشنا در صنعت تولید ترموو به روش است.انداردهای روز اروپا (آلمان و فنلاند) می باشد که با سال سابقه فعالیت و تولید اکنون در خدمت شماست. این برند متعلق به کارخانه تولیدی شرکت آرمان چوبینه زاگرس (سهامی خاص) می باشد.

یکی از مراحل مهم در ساخت محصولات صنایع چوبی رنده سطح قطعه کار می باشد. رنده کشیدن قطعات چوبی نقش مهمی در فرم دادن و صیقلی کردن آن ها دارد. رنده در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می گردد برای مثال علاوه بر دستگاه ها و ماشین آلات سنگین، رنده برقی، رنده شارژی و رنده دستی نجاری از مدل های پرطرفدار این ابزار کاربردی می باشند. رنده دستی نجاری یکی از قدیمی ترین رنده های قابل است.فاده در کارگاه های نجاری می باشد که در ادامه به معرفی کامل تر این ابزار می پردازیم.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه