سری گرمکن در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Heater series-1
Heater series-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


جنس سرپیک گرمکن از جنس آلیاژ مس می باشد و این آلیاژ در مقابل حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین طول عمر بسیار بالایی را شامل می شود. گرمای این نوع محصول در هر سایزی از کوچک تا بزرگ فرقی ندارد. فقط هر چه بزرگتر شود تنها شعاع حرارتی آن بیشتر می شود و در حرارت نهایی میزان هر دو یکی هستند. میزان فشار از گاز اکسیژن برای این محصول بین بار تا بار است.. و میزان مصرف گاز پروپان . بار می باشد.

یکی از صنایع مهم و فعال در کشور که با محصولاتی همچون فلزات مختلف سروکار دارد، صنعت جوشکاری است. که نه تنها نیاز به مهارت و تخصص کارکنان برای انجام هرچه بهتر فعالیت های جوشکاری خواهد داشت، بلکه نیازمند ابزارها و تجهیزات مخصوص این کار نیز می باشد، برای مثال می توان ابزاری همچون سرپیک گرمکن هوا گاز را نام برد که از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.توسط سرپیک گرمکن، عملیات جوشکاری به بهترین نحو صورت گرفته و در نتیجه اختلالی در کار برای جوشکاران به وجود نخواهد آمد، اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را راجع به این محصول ارائه دهیم، می توان گفت سرپیک گرمکن هوا گاز منجر به فرم دهی به فلزات شده و حتی از عهده فرم دادن به فلزاتی که درجه سختی خیلی بالایی دارند، به خوبی بر خواهد آمد.به عنوان مثال یکی از محصولاتی که توسط سرپیک گرمکن، فرم و شکل مناسب خود را پیدا خواهد کرد، تیرآهن سایز است. که از سختی و ضخامت زیاد برخوردار می باشد و با است.فاده از سرپیک فوق می توان هر نوع شکلی را روی آن اعمال کرد.

این سری گرمکن های ایلدیز به دلیل نوع متریال بکار رفته در آنها قدرتمند تر از سایر گرمکن های بازار هستند . همچنین نوع شعله خارج شده از این گرمکن منظم تر و قدرتمند تر است. بنابراین منطقی است. که میزان مصرف منابع آن نیز بیشتر است.. در این نوع از گرمکن هواگاز می توانید علاوه بر گاز پروپان از گاز طبیعی نیز است.فاده کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه