سر پیچ گوشتی در شرق تهران ( فروش )

screwdriver head-1
screwdriver head-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


این سر بیت ها دارای یک سر دو سو و یک سر چهارسو بوده و در سایزبندی آنها از عنوان PH*SL است.فاده می شود. همچنین این ابزارآلات بر اساس طول و قطر نیز دسته بندی می شوند و در ساخت آنها از ترکیب آلیاژ کروم، وانادیوم و مولیبدنیوم است.فاده می شود.

نوک پیچ گوشتی در انواع مختلف تولید می شود و علاوه بر مدل های متفاوت در سایزهای گوناگون نیز به کار می رود. مدل های مختلف نوک پیچ گوشتی بر اساس شکل ظاهری و دو طرف یا یک طرف آن قابل است.فاده باشد دسته بندی می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. قابل ذکر است. که دسته بندی اصلی نوک پیچ گوشتی ها بر اساس چهار سو و دو سو بودن نیز صورت می گیرد؛ که به نوک پیچ گوشتی های چهارسو به اختصار PH و به نوک پیچ گوشتی های دو سو به اختصار SL می گویند و ارقام کنار PH و SL مربوط به ضخامت نوک می باشد. نوک پیچ گوشتی بر اساس نوع است.فاده به مدل های زیر تقسیم می شود:

لوازم تراشکاری و براده برداری | اول تولز فروش و ثبت سفارش انلاین درخواست انواع ابزار الات تراشکاری و براده برداری .فروش ویژه ابزار الات تراشکاری و ابز تراش و لوازم تراشکاری و واردات ابزارآلات تراشکاری و کمترین قیمت ابزار تراشکاری از جمله مته و فرز انگشتی و برقو و الماس و سه نظام و مرغک گردان و تیغ اره و انواع الماس تراشکاری و cnc و اول تولز نماینده فروش انواع الماس و اینسرت های تراشکاری با برندهای معتبر : SANDVIK،LAMINA،TaeguTec،MITSUBISHI ، HERTEL ، Korloy ، BOHLER ، SECO ، WALTER ، WIDIA ، CERATIZIT ، KENNAMETAL ، TABA ، ZCCالماس سندویک، الماسه ساز ،الماس تراشکاری لامینا ،الماس تراشکاری سکو ،بالماس تراشکاری وهلر، الماس تراشکاری والتر، الملس تراشکاری میتسوبیشی ،الماس تراشکاری تگوتک، کرولای، الماس تراشکاری تابا. اول تولز اول ابزار فروش وواردات انواع مته تراشکاری ، مته شیشه و حدیده و قلاویز و سه نظام و مرغک گردان ، انواع فرز تراشکاری و انواع اره و برقو تراشکاری و الماس تراشکاری و قلاویز تراشکاری و فروش اینسرت تراشکاری و انواع ابزار گیر تراشکاری فروش تخصصی و فروش ست قلاویز و فروش قلاویز دستی و برقو متحرک دستی و برقو کونیک و واردات انواع اینسرت تراشکاری و .قیمت و خرید انواع الماس تراشکاری DNMGاینسرت دایره و اینسرت مثلث و اینسرت تراش سندویک مناسب ترین قیمت الماس تراشکاری سندویک اصل در فروشگاه اول ابزار .



( فروش ) های دیگر در شرق تهران