سنباده پشت کرکی در بومهن ( فروش )

Fluffy back sandpaper-1
Fluffy back sandpaper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


در گذشته سنباده های پشت کرکی به صورت چسبی بودند و همین امر سبب میشد تا عملیات سنباده به سختی انجام شود. اما امروزه با تولید سنباده پشت کرکی است.فاده برای مصرف کنندگان بسیار آسان گردید. هدف از تولید و است.فاده از سنباده‌های پشت کرکی این است. که تعویض سنباده‌های است.فاده شده آسان تر شود و به دنبال آن سرعت سنباده زنی اشیا مختلف نیز بالا رود. این سنباده‌ها در صنایع مختلفی مثل پرداخت کاری لوازم آشپزخانه، دکوری‌های برنجی، لوله‌های آلومینیومی، لوستر و سایر فلزات پرکاربرد در منازل مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

سنباده‌های پشت کرکی معمولا به دو شکل گرد و سوراخ دار عرضه می‌شوند اما انواع مختلفی دیگری از جمله مستطیلی و اتویی نیز دارند که همگی بر روی فلزات و چوب قابل است.فاده هستند. صفحه پشت سنباده نیز بخش مهمی از آن است. که از پارگی و آسیب به سطح سنباده جلوگیری می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به طور مفصل با سنباده پشت کرکی و ویژگی‌های آن آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید سنباده باید به آن توجه کنیم جنس ذرات تشکیل دهنده سنباده می‌باشد. زیرا اگر این دانه‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشند و یا نحوه پایش آن ها به روی سمباده به درستی انجام نگرفته باشد می‌توان گفت که طول عمر سنباده کم است. و پس از مدت اندکی بلااستفاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن