سندان در بومهن ( فروش )

Anvil-1
Anvil-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


سطح کار اصلی سندان به نام صورت شناخته می‌شود. عموماً از جنس است.یل سخت ساخته شده‌است و برای بیشتر کارها باید با لبه‌های گرد و صاف باشد. هر علامت روی صورت به کار منتقل می‌شود. همچنین، لبه‌های تیز تمایل به برش فلز در حال کار دارند و ممکن است. باعث ایجاد شکاف در قطعه کار شود. صورت برای مقاومت در برابر ضربات چکش اسمیت سخت می‌شود، بنابراین قسمت صورت تحت است.فاده مکرر تغییر شکل نمی‌یابد. یک صورت خاردار سخت نیز میزان نیروی از دست رفته در هر ضربه چکش را کاهش می‌دهد. چکش‌ها، ابزارها و قطعات کار شده از فولاد سخت شده هرگز نباید مستقیماً با نیروی کامل به صورت سندان برخورد کند، زیرا ممکن است. به آن آسیب برساند. این می‌تواند منجر به تراشیدن یا تغییر شکل صورت سندان شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واحدهای فولادی از سوخت مازوت نیز است.فاده می‌کنند، گفت: مشعل‌های واحدهای فولادی بر اساس گازسوز طراحی شده‌اند و نمی‌توانند از مازوت است.فاده کنند. مشعل‌های مازوت‌سوز مخصوص هستند و با توجه به این موضوع که مازوت در زمستان یخ می‌زند، برای واحدهای فولادی کاربردی ندارد. برخی نیروگاه‌ها ممکن است. که دوگانه‌سوز باشند و از مازوت نیز است.فاده کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واحدهای فولادی از سوخت مازوت نیز است.فاده می‌کنند، گفت: مشعل‌‌‌های واحدهای فولادی بر اساس گازسوز طراحی شده‌‌‌اند و نمی‌توانند از مازوت است.فاده کنند. مشعل‌‌‌های مازوت‌‌‌سوز مخصوص هستند و با توجه به این موضوع که مازوت در زمستان یخ می‌‌‌زند، برای واحدهای فولادی کاربردی ندارد. برخی نیروگاه‌‌‌ها ممکن است. که دوگانه‌‌‌سوز باشند و از مازوت نیز است.فاده کنند.



( فروش ) های دیگر در بومهن