سنگ فرز در بومهن ( فروش )

Grinding Stone-1
Grinding Stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


فرز بزرگ آهنگری برای کارهای سنگین و سخت با قطر صفحه برای برش و ساب انواع آهن الات طراحی شده  البته بهتر است که برای برش فلزات سخت تر از دستگاه پرفیل بر استفاده شود این دستگاه پرتابل است. و به راحتی حمل ونقل میشود این وسیله یکی از چند ابزار ضروری یک کارگاه و یا کارخانه میباشد این ابزار از وات تا  وات موجود است.. البته لازم به ذکر میباشد که قدرت این دستگاه بر اساس نیازشما باید انتخاب شود چرا که هرچه وات بالاتر باشد موتور سنگین تر و وزن آن بیشتر می شود که همین مورد باعث خستگی و مشکل بزرگ برای کاربر در است.فاده طولانی مدت از دستگاه می شود.

نشریه آنلاین تامکو به صورت تخصصی در حوزه ابزارآلات خانگی ، صنعتی و کارگاهی فعالیت دارد. تامکو صنعت یک منبع آنلاین رایگان است. که بستر مناسبی را برای دانشجویان ، سازندگان ، مهندسان وعلاقه مندان و اهل فن جهت بررسی و خرید انواع ابزار فراهم کرده است..

این فرز دارای موتور به نسبت قوی تری نسبت به سایر فرز هاست و صفحه سنگی که بر روی ان نصب میشود صفحه سنگ میلیمتر بوده اندازه ای که نسبت به فرز سنگ بری حداقل میلیمتر کم تر است. و سرعت گشتاور و چرخش بالاتری دارد و همین امر باعث شده است. که به خوبی توانایی برش همچین عنصر سختی را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر در بومهن