شمارشگر دیجیتال در بومهن ( فروش )

Digital counter-1
Digital counter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.


ما برای حل این مشکل نسخه دوم این دستگاه را طراحی کردیم و که تفاوت آن با نسخه قبلی این بود که دو عدد منبع تغذیه داخلی به طور همزمان در داخل دستگاه قرار دادیم که مشکلاتی برای تهیه سنسور ها نداشته باشیم. دو نوع ولتاژ کاری که ما است.فاده کرده ایم برای دو مدل  سنسور متفاوت می باشد. سنسور های موجود در بازار به دو حالت ولت و DC می باشند و چون سنسور های ولت احتمال خطر برق گرفتی آن ها بیشتر است. به این خاطر ما از سنسور ها DC است.فاده کردیم.

سنسور است.فاده شده برای این دستگاه از نوع سنسور نوری می باشد. مزیت سنسور نوری این است. که به خاطر کاهش تجهیزات اضافی و دست و پا گیر، راحت تر نصب و است.فاده می شود. همچنین پاسخ سریع تری را دریافت می کنند که این قابلیت باعث می شود این دستگاه پالس در ثانیه را دریافت و شمارش کند.

برخی کانترهای دیجیتال دارای باطری داخلی بوده و در صورت قطع تغذیه، آخرین وضعیت شمارش را در خود حفظ کرده و بعداز وصل مجدد برق کار خود را به درستی ادامه می دهند و نیازی به ریست کردن کانتر نیست. همچنین انواعی از کانترهای دیجیتال دارای دو خروجی مختلف بوده که به وسیله آن می توان دو عملکرد مختلف در عدد های مختلف برای کانتر تعریف کرد. مثلا تصور کنید در یک کارخانه تولید شکلات می خواهیم تعداد شکلات را در بسته های کوچک قرار داده و سپس بسته کوچک را در کارتن قرار دهیم. برای انجام این کار به کانتری با رله و قابلیت تعریف دوعدد نیاز داریم.



( فروش ) های دیگر در بومهن