شنک در شهر جدید اندیشه ( فروش )

shank-1
shank-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


هرچه قطر تیغ دستگاه بیشتر باشد، فضای بیشتری برای کولت وجود دارد تا بتواند تیغ را محکم‌تر بگیرد و مانع از سر خوردن تیغ از کولت شود. اگر کولت را با دقت محکم کرده باشید مشکل سر خوردن تیغ اورفرز به‌وجود نخواهد آمد؛ به‌همین جهت تیغ بزرگتر برای کارهای سنگین‌تر بهتر است..

میزان براده‌های چوبی تولید شده در کار با تیغ با شنک / اینچ برابر بیشتر از تیغ با شنک / اینچ است.. هرچه نوسان و لرزش کمتر باشد، نتیجه کار تیغه روی چوب بهتر خواهد بود. براده چوب بیشتر میزان نوسان و لرزش ناشی از سرعت بالای تیغ را کاهش می‌دهد و تا حدودی برشی دقیق‌تر ایجاد می‌شود. یکی از مسائل مهم هنگام کار با

علاوه‌بر نیروی گریز از مرکز، نیروهای جانبی دیگر توسط کاربر هنگام فشار دادن دستگاه روی چوب به تیغ اورفرز وارد می‌شود. نیروهای جانبی باعث انحراف و خم شدن تیغه شده و روی دقت کار تاثیر می‌گذارد. از آنجاکه تیغ اورفرز بلند بیشتر در معرض انحراف قرار دارند، بهتر است. از تیغ اورفرز با شنک / اینچ است.فاده کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه