شیار زن و شیار کن در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Groove and groove-1
Groove and groove-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


قیمت شیارزن به عوامل مختلفی مانند برند و میزان قدرت دستگاه بر حسب توان بستگی دارد. همچنین تعداد تیغه و کیفیت برند سازنده از عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه شیارزن می باشد لذا جهت است.علام قیمت به صفحه نهایی محصولات مراجعه کرده و یا با کارشناسان فنی ماشین آلات ساختمانی در هایپر صنعت فامکو تماس حاصل فرمایید.

استفاده از شیارکن مستلزم دقت و مهارت کاربر بوده ضمن اینکه تمامی موارد ایمنی حفاظت از چشم در برابر پاشش نخاله و مصالح و پوشش مناسب کار جهت سلامت فیزیکی کاربر می باشد. شیارکن دستگاه مناسبی برای ایجاد شیار در دیوار های بتنی و مصالح مسلح به شبکه آرماتور نمی باشد و در این موارد نباید به کار برده شود. است.فاده از شیارکن همچنین منوط به وجود برق در پروژه می باشد. دستگاه شیارزن بعد از هر بار است.فاده باید نظافت شود و با فرچه مخصوص تیغه ها، هر گونه سنگ دانه و نخاله از تیغه های دستگاه فرچه کشی شود.

پس از ارئه سایتی جامع  و کامل در زمینه ابزار های صنعتی ایران بوش بر آن شد سایت فروشگاهی خود را باشعار ( خرید خوب ، زندگی راحت تر ، شادی مضاعف) راه اندازی نماید تا شما خریداران عزیز به راحتی و با در دسترسی کامل در مورد هر محصول دلخواه و بدون مراجعه فیزیکی در مراکز فروش محصول مورد نظر خود را انتخاب و در دسترس داشته باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه