ضخامت سنج در شرق تهران ( فروش )

Thickness gauge-1
Thickness gauge-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


مجموعه کارگاهی ستاره که در سال شروع به فعالیت در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های پرتونگاری نموده و در طی این سالها از تجربیات متخصصان زیادی در این زمینه بهره برده, تا سال با شرکتهای محدودی بصورت انحصاری همکاری می کرد. از آن پس این مجموعه با نام شرکت &#;ستاره صنعت پرتو ایرانیان&#; فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات رادیوگرافی صنعتی, طراحی و ساخت تجهیزات مرتبط با صنعت پزشکی هسته ای و نیز فروش مواد اولیه و تجهیزات مرتبط با صنعت تست های غیرمخرب و نیز پزشکی هسته ای, در دسترس تمامی شرکت ها و موسساتی که در این زمینه ها فعالیت میکنند به صورت عمومی قرار میدهد.

ضخامت سنجی التراسونیک جزو مهمترین آزمون های غیر مخرب به شمار می آید، هدف ما در این روش اندازه گیری ضخامت یک قطعه یا جداره بدون تخریب آن است.. هر دستگاه ضخامت‌سنج دارای یک پراب یا ترانسدیوسر است.، پراب اصلی ترین قسمت سیستم است. و وظیفه ارسال و دریافت امواج التراسونیک را دارد. ضخامت سنجی به این روش دقت بالایی دارد و در اغلب موارد تنها روش جایگزین تجهیزات ضخامت‌سنج مکانیکی است..

آموزش کار با ضخامت سنج رنگ و پوشش فلزات آهنی و غیر آهنی ضخامت سنج حرفه ای سی ای ام  DT- ضخامت سنج مخصوص رنگ و پوشش بر روی آهن و سایر فلزات است. که بر پايه دو اصل القای الكترومغناطيسی و جريان گردابی کار می کند. براي تعيين ضخامت بر روی  فلزات (FE)  و […]



( فروش ) های دیگر در شرق تهران