ضخامت سنج در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Thickness gauge-1
Thickness gauge-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


ضخامت سنج رنگ و پوشش فلزات و غیر فلزات با قیمت مناسب مدل CEM DT- با قابلیت اندازه گیری تا میکرومتر و دقت اندازه گیری +-. میکرومتر ، با صفحه نمایش چند خطه برای نمایش میزان شارژ باتری میزان ضخامت و وضعیت جسم مورد اندازه گیری ، کلید کاربری برای سهولت اندازه […]

ضخامت‌سنج یکی از ضروری ترین و اساسی ترین تجهیزات ازمایشگاههای رنگ و رزین و پوشش های صنعتی میباشد.از این دستگاه جهت بازرسی واندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش و ضخامت آبکاری و ضخامت گالوانیزه، ضخامت آنودایزینگ و ضخامت پوشش بر چوب و آسفالت و بتن و &#;استفاده میشود. اندازه گیری ضخامت پوشش در بحث QC در کنترل کیفیت محصول ،کنترل فرایند و کنترل هزینه مواد مصرفی نفش بسزایی دارد.از جمله صنایع مهم پر کاربرد که این دستگاه است.فاده می شود میتوان به صنایع رنگ و رزین، رنگ های پودری، رنگهای ترافیکی، رنگهای ساختمانی ، صنعت آبکاری ،صنعت آنودایزینگ آلومینیوم، صنعت خودرو،صنایع پوشش لوله ،صنایع لوازم خانگی و&#; اشاره کرد.

مجموعه کارگاهی ستاره که در سال شروع به فعالیت در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های پرتونگاری نموده و در طی این سالها از تجربیات متخصصان زیادی در این زمینه بهره برده, تا سال با شرکتهای محدودی بصورت انحصاری همکاری می کرد. از آن پس این مجموعه با نام شرکت &#;ستاره صنعت پرتو ایرانیان&#; فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات رادیوگرافی صنعتی, طراحی و ساخت تجهیزات مرتبط با صنعت پزشکی هسته ای و نیز فروش مواد اولیه و تجهیزات مرتبط با صنعت تست های غیرمخرب و نیز پزشکی هسته ای, در دسترس تمامی شرکت ها و موسساتی که در این زمینه ها فعالیت میکنند به صورت عمومی قرار میدهد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه