عینک ذره بینی در بومهن ( فروش )

Microscope glasses-1
Microscope glasses-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


جنس بدنه این عینک پلاستیکی بوده و مقاومت قابل قبولی دارد . شرکت Insize این عینک را در محدوده فوکوس الی برابر تولید کرده است. . نکته ای که به آن اشاره شد جزو دسته خصایلی است. برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. ؛ اینکه محصول مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی باشد ویژگی است. که بسیاری از رقبای هم رده این محصول فاقد آن هستند .

حین خرید این عینک ، عدد باتری مدل AAA , عدسی با بزرگنمایی x، .x ، x ، .x ، x به عنوان اقلام همراه ارسال می شوند . این عینک در مقایسه با امکانات و ویژگی هایی که دارد ، یکی از بهترین عینک های ذره بینی موجود در بازار ایران می باشد .



( فروش ) های دیگر در بومهن