عینک ذره بینی در پردیس ( فروش )

Microscope glasses-1
Microscope glasses-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


جنس بدنه این عینک پلاستیکی بوده و مقاومت قابل قبولی دارد . شرکت Insize این عینک را در محدوده فوکوس الی برابر تولید کرده است. . نکته ای که به آن اشاره شد جزو دسته خصایلی است. برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است. ؛ اینکه محصول مقاوم در برابر فشار و ضربه های احتمالی باشد ویژگی است. که بسیاری از رقبای هم رده این محصول فاقد آن هستند .

حین خرید این عینک ، عدد باتری مدل AAA , عدسی با بزرگنمایی x، .x ، x ، .x ، x به عنوان اقلام همراه ارسال می شوند . این عینک در مقایسه با امکانات و ویژگی هایی که دارد ، یکی از بهترین عینک های ذره بینی موجود در بازار ایران می باشد .



( فروش ) های دیگر در پردیس