فارسی بر در بومهن ( فروش )

Persian on-1
Persian on-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


دستگاه‌های قدیمی موتور را در سمت راست خود دارند و در سمت چپ فضای ایجاد برش درجه وجود دارد. این دستگاه‌ها بنابراین صرفاً امکان ایجاد برش از یک طرف را دارند. به لطف پیشرفت تکنولوژی و بهینه سازی این دستگاه، تولید کنندگان در سال‌های اخیر به فکر است.فاده بهتر از فضای این دستگاه افتادند. از این رو، فارسی بر دو طرفه را روانه بازار کردند.

سایت ابزار نجاری امیدی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش ماشیین آلات و ابزار نجاری با بیش از یک دهه تجربه موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ابزار نجاری نو و کارکرده در ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت ابزار نجاری امیدی با یک سایت پر از ابزار نجاره، اره فلکه، تیزکن رو به رو می‌شوید! هر آنچه که از ابزار نجاری نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

در دستگاه‌های قدیمی موتور دستگاه به صورت افقی در زیر دستگیره قرار می‌گرفت. تیغه مستقیم به شفت موتور متصل میشد و برش به صورت قائم صورت میگرفت. موضوعی که در مدل‌های جدید این دستگاه مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته و به روزرسانی شده است..



( فروش ) های دیگر در بومهن