فرش شوی و موکت شوی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Wash carpets and rugs-1
Wash carpets and rugs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.


هر چه سهولت کار با دستگاه فرش شوی و موکت شوی بیشتر باشد، بازده و کارایی کاربر هنگام است.فاده از دستگاه بیشتر بوده و زمان وقفه در عملیات کمتر خواهد بود. مشخصه هایی همچون دسته قابل تنظیم، سهولت تغییر از عملیات شستشوی سطح نرم به سخت و بالعکس، وجود مخازن قابل جدا شدن و شستشو، نازل های متنوع برای کاربرد در بخش های دارای دشواری دسترسی، سهولت تنظیم شار پاشش شده و ... به سادگی کار با دستگاه کمک کرده و باعث افزایش کارایی و کیفیت عملیات می گردند.

مواد شوینده صحیح نه تنها موجب افزایش کیفیت شستشوی می گردند، بلکه با حفظ سلامت الیاف میزان سرعت عمل کار را نیز افزایش می دهند. در دستگاه های فرش و موکت شوی صنعتی علاوه بر پاشش مواد شوینده ترکیب شده با آب در حین عملیات شستشوی، امکان پاشش مواد شوینده قبل از شروع شستشوی به منظور انجام عملیات پیش شستشوی نیز امکان پذیر می باشد. پیش شستشوی توسط مواد شوینده کمک می کند تا عملیات شستشوی با کیفیت بهتری به انجام رسد.

شرکت کارن تجارت بهین بعد ازتجربه موفق افتتاح نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران در خیابان آزادی تهران ، به دلیل ارج نهادن به نیاز مشتریان خود ،علی الخصوص مشتریان خارج از است.ان تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه دائمی کارچر سنتر تهران ندارند اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رسمی خود تحت نام فروشگاه اینترنتی کارچرشاپ نمود. متاسفانه اخیرا برخی از سودجویان با سوء است.فاده از نام شرکت کارن تجارت بهین اقدام به ارائه محصولاتی تحت نام این برند در فضای مجازی و فروشگاه های خود نموده اند که شرکت کارن تجارت بعد از افتتاح رسمی کارچر سنتر تهران با راه اندازی این وب سایت گامی دیگر جهت کوتاه نمودن دست این افراد نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند با روش های متنوع تری دسترسی به محصولات این شرکت داشته باشند. تمامی محصولات وب سایت کارچر شاپ دارای سال گارانتی و سال خدمات پس از فروش شرکت کارن تجارت می باشند و کارشناسان خدمات پس از فروش این شرکت آمادگی خدمت رسانی به مشتریان عزیز در اقصی نقاط کشور را دارند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه