قلاویز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Qalaviz-1
Qalaviz-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.


کیفیت ساخت قلاویز دستی در نتیجه نهایی کار بسیار موثر است.، قلاویزهای بی کیفیت نه تنها نمی توانند شیارهای مناسبی برای پیچاندن پیچ در سوراخ  ایجاد کنند بلکه ممکن اسن حین قلاویزکاری در سوراخ بشکنند که دراوردن آن از قطعا مشکلات متعددی ازجمله آسیب رسیدن به خود قطعه را ایجاد می کند.

فروشگاه آرین صنعت افتخار دارد با سابقه فعالیت ساله خود در جهت واردات، تهیه و توزیع انواع ابزار از جمله تراش، اندازه گیری، برقی، دستی و عمومی گام برداشته و همچنین محصولات خود را به دیگر کشورهای همسایه نیز صادر نماید. تلاش فروشگاه آنلاین آرین صنعت این می باشد که علاوه بر اینکه نیازهای مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت در اختیار آنها می گذارد ، از مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص فروش نیز در جهت آشنایی با مشخصات انواع ابزار و خریدی مطمئن برخوردار گرداند.

قلاویزهای دستی در سری های سه تایی ارائه می شوند که شامل قلاویزپیش رو، میان رو و پس رو است.. برای رزوه دار کردن سوراخ های کور از هر سه قلاویز این مجموعه است.فاده می شود و برای سوراخهای راه به در دو قلاویزپیش رو و میان رو کافی هستند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه