قلاویز در شهر ری ( فروش )

Qalaviz-1
Qalaviz-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


قلاویز دستی که به قلاویز سه تایی نیز مشهور شده، ابزاری است. که برای ایجاد رزوه‌های پیچ (رزوه کاری) در یک سوراخ از پیش ایجاد شده، است.فاده می شود. از ابزار قلاویز کاری، برای ایجاد یک اتصال تمیز برای پیچ‌ها در فلزات و پلاستیک‌ها است.فاده می‌شود. قلاویزهای دستی که در صنایع مختلفی مورد است.فاده قرار می گیرند مانند یک مته عمل می‌کنند، اما به دلیل شکل منحصربفرد قلاویز، هنگامی که در یک سوراخ، پیچ ​​می‌شوند، رزوه‌های پیچ را ایجاد می کنند. قلاویزهای دستی باید در سوراخی که از پیش دریل شده است.فاده شوند و نمی توان از آنها برای سوراخ کردن یک قطعه است.فاده کرد.

قلاویزهای دستی در ابتدا برای قلاویز کاری دستی ساخته شدند. ولی با گذشت زمان کاربرد وسیعی در تولید ماشینی یافتند. قلاویزهای دستی است.اندارد که از اندازه مارپیچ ماشینی نمره صفر آغاز می شوند در مجموعه های سه تایی ساخته می شوند. این سه قلاویز در هر مجموعه برای دندانه های شکل مارپیچ یکنواخت به شرح زیر هستند

انواع قلاویز YG- از جنسHSS (فولاد پرسرعت) و کاربید تولید می شوند و می توان آنها را در دستگاه های تراش یا دریل به کار برد. طیف وسیعی از قلاویزها تولید شده توسط برند YG- در سایزهای مختلف موجود است. که برای رزوه کاری، بهترین ابزار را برای هر روش دستی یا با ماشینکاری ارائه می دهند تا تمام نیازهای شما را برآورده کند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری