لباس کار در شهر جدید اندیشه ( فروش )

work clothes-1
work clothes-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


هر فعالیت و کاری که به پوشش مخصوصی نیاز داشته باشد بایستی با آن لباس انجام شود. برای مثال آتش‌نشان ها، جوشکار ها و غواص ها و هر کدام لباس مخصوصی به تن می کنند که همان لباسکار آن ها است..(لباس کار ارزان هم یکی از مسائل مرتبط با تهیه لباس برای شرکت ها و سازمان ها میباشد)

نوع دیگر از لباس کار وجود دارد که از جنس پارچه ای بوده و برای انواع مصارف عمومی در محیط های کارگاهی و صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد. علاوه بر افزایش سطح ایمنی افراد در طراحی این لباس ها ، سطح راحتی و آسایش است.فاده کنندگان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

اولین مورد و مهمترین موردی  که باید به آن توجه کنید شرایط جوی آب و هوایی محل کار می باشد. این مورد بر روی انتخاب لباس کارگران و کارمندان تاثیر گذار می باشد.  تصور کنید اگر کارگردان نیاز داشته باشند که در فضای باز کار کنه در این صورت انتخاب یک لباس گرم در محیط کاری سرد، می تواند یک گزینه ایده آل باشد،  بنابراین جنس لباس باید متناسب با شرایطی که کارگر در آن مشغول به کار است.، باشد. این مورد می تواند به افزایش بهره‌ وری کارگر کمک بسیار زیادی کند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه