لوله خم کن در بومهن ( فروش )

pipe bender-1
pipe bender-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


شرکت پیشبرد صنعت پایار در زمینه تامین ماشین آلات خم کن لوله و خم کن پروفیل تایوانی, ابزار تیزکن تایوانی و ماشین آلات برش سریع مواد تایوانی, فروش ماشین آلات خمکن NC , ماشین آلات خمکن سی ان سیCNC , فروش لوله و پروفیل خم کن سی ان سیCNC و اندفرمینگ لوله, قیمت فروش دستگاه خمکن لوله است.یل , خمکن لوله سی ان سی CNC , خمکن مفتول سی ان سی CNC , خم کن لوله NC , دستگاه خمکن لوله دو طرفه , خمکن لوله هیدرولیک , دستگاه اند فرمینگ لوله , ماشین آلات برش مواد CNC , دستگاه اره نواری , دستگاه برش سریع موادCNC , ماشین آلات ابزار تیزکن , فروش دستگاه ابزار تیزکن رومیزی , قیمت دستگاه ابزار تیزکن یونیورسال , ابزار ساز و ابزار تیزکن حرفه ای , ماشین آلات پانچ لوله و پولیش پروفیل , دستگاه سنگ زنی و تراشکاری رول و غلتک , فروش ماشین آلات پولیش فعالیت دارد.

لوله کشی برای مکان های کوچک و در مکان هایی قابل جابجایی هستند. خمکاری دستی برای لوله ها با قطر پایین به کار می روند و می توان با نیروی دست خمکاری کرد. و در انواع مختلفی همچون لوله خم کن دستی جغجغه ای، لوله خمکن دستی رومیزی تولید می گردد. یکی از ویژگی های این دستگاه قابلیت اتصال به گیره می باشد. و در هنگام خمکاری لوله با ضخامت و طول زیاد مفید می باشد.

از خم کن لوله گاهی جهت خم کاری فرفورژه نیز است.فاده می کنیم. که این کار توسط ایجاد کردن خم هایی بسیار متناسب و با کیفیت و ظریف انجام می پذیرد. یکی از مهمترین سوالاتی که برای خریدارن در هنگام خرید این ابزار پیش می آید ، این است. که آیا با این ابزار می توان پروفیل را هم خم کرد ؟ این دستگاه ها برای خمکاری لوله هستند ، و لقمه های تعبیه شده در سایز های مختلف به فرم لوله می باشند. در صورتی که با این لقمه ها اقدام به خمکاری پروفیل کنید در مقطع خمکاری دفرمگی رخ می دهد، می توان لقمه های دستگاه را برای پروفیل ساخت و اقدام به خم کاری پروفیل نیز کرد.



( فروش ) های دیگر در بومهن