متعلقات باغبانی و کشاورزی در شرق تهران ( فروش )

Gardening and agricultural accessories-1
Gardening and agricultural accessories-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


امروزه ارتباطات دیجیتالی و گسترش خدمات رسانی آنلاین، به حدی فراگیر شده است. که در خیلی از موارد، نیازی نیست خریدار، هزینه گزاف و ساعاتی طولانی را برای رفت و آمد صرف کند تا بتواند محصول مورد نظرش را با کیفیت مطلوب خریداری کند؛ در همین راستا، فروشگاه ابزار رضوان برای سهولت کار، سایت فروش اینترنتی ابزار رضوان را راه اندازی کرده تا بتواند به هر گوشه از این سرزمین پهناور، خدمت رسانی کند و نیاز خریداران را در زمینه ابزار برآورده سازد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران