مجموعه های جذاب ابزار در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Attractive sets of tools-1
Attractive sets of tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


همچنان که می دانید ابزارهای برقی جزء لاینفک زندگی امروزه ما هستند و بدون وجود ابزارهای برقی گذراندن زندگی بسیار سخت است. و گاهی داشتن و خرید یک مجموعه ابزار از یک برند بسیار سخت است. و یا حتی در انتخاب مجموعه ابزار دچار تردید و مشکل خواهید شد و یا خرید تک به تک هر کدام از ابزار آلات با قیمت بالاتری می باشد. بنابراین گروه ابزار مارکت کیت ابزارهای برقی را به شما پیشنهاد می دهد که با خرید یک مجموعه جذاب ابزار چندین ابزار را با هم خواهید داشت.

سایت ساختمونی نیوز ، به منظور بالابردن سطح دانش و اطلاعات عمومی، با ارائه انواع مقالات تخصصی در صنعت ساختمان، جزو پُر بازدیدترین و مرجع معرفی بهترین شرکت های ساختمانی که در زمینه تولید محصولات ، خدمات ساختمانی و معماری و دکوراسیون فعالیت دارند در خدمت شما عزیزان می باشد.

در حوزه ابزار ، خرید آنلاین ابزار یک مزیت برای شما به شمار می آید چرا که امکان مقایسه و تحقیق و خرید ابزار با آگاهی برایتان فراهم است.. فروشگاه اینترنتی ابزار آلات تاج ابزار در اصفهان تنها با چند کلیک امکان ثبت سفارش را به راحتی برای شما امکان پذیر کرده است. و در بازار ابزار فروشگاه ما امکان گردش و مشاهده انواع ابزار آلات نیز وجود دارد تا بتوانید تمامی نیازهای خود را به صورت گسترده تامین نمایید. بدون نیاز به مراجعه حضوری به مغازه ابزار فروشی تنها با چند کلیک امکان مشاهده انواع طیف گسترده ای از ابزار برای شما میسر می باشد ، هزاران مدل ابزار از برند های مطرح بازار ایران به طور همزمان با قیمت بروز در دسترس شماست.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه