مغار در بومهن ( فروش )

cave-1
cave-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


مغار خراطی از لحاظ شکل ظاهری دارای دستگیره های بلندتری می باشد که کاربر هنگام است.فاده تسلط بیشتری بر مغار داشته باشد. مغار خراطی در مدل های مختلفی از قبیل گرد، مورب، گلویی، نیزه ای و... تولید می شود و در ساخت و فرم دهی کاسه، پایه مبل، بشقاب و... به کار می رود.

مغار مشتی از انواع مغارهایی هست که داخل مشت دست جا میشه و برای تراشیدن و کنده کاری چوب به نیروی مچ دست نیاز داره. برای کنده کاری روی چوب باید مچ دست را با این مغار حرکت داد تا بشه طرح رو روی چوب ایجاد کرد. این مغار تیغه کوتاه و ظریفی نسبت به مغارهای منبت داره که دسته اون شبیه گلابیه. کاربرد این مغار تو کارهای ظریف، ساخت مجسمه کوچک چوبی و ساخت زیور آلات چوبیه.

مغار ابزاری است. که برای کنده کاری و تراشیدن چوب در انواع سایز و مدل در بازار عرضه می‌شود و براساس نیاز افراد حین کنده کاری چوب مطابق با طرح مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در هنرهای چوبی بسیاری مانند منبت کاری، معرق کاری، خراطی و غیره می‌توان از انواع مغار تخت، مغار گرد، مغار شفره، مغار گلویی و غیره را در نظر گرفت زیرا در این هنرها نیاز به ظرافت بالایی است. تا کارها تمیز و زیبا نشان داده شود. 



( فروش ) های دیگر در بومهن