موتور برق ( ژنراتور ) در شهر جدید اندیشه ( فروش )

electric motor (generator)-1
electric motor (generator)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


ژنراتورهای برق یا دینام که به وسیله ی موتورهای سوخت فسیلی با گردش شفت خروجی آن ها برق تولید می کنند. دارای جنس های مس یا آلومینیم هستند که مس دارای رسانایی برتر برق نسبت به آلومینیم است.. ژنراتورهای برق در انواع برندهای اروپایی، آمریکایی و چینی ساخته می شوند. از انواع برندها به ترتیب کیفیت می توان ژنراتور های است.مفوردانگلستان، AEG آلمان، لوری سومر فرانسه، مکالته ایتالیا، ایتال موتور ایتالیا، مارلی ایتالیا، سینکرون ایتالیا، است.مفورد پاور یا طرح است.مفورد چین، است.ریم یا اطلس چین را نام برد.

موتور برق یا ژنراتور برق به طور کلی به وسیله ای که نوعی از انرژی (عموما انرژی درونی سوخت) را به الکتریسیته تبدیل می کند گفته می شود. این وسیله با احتراق سوخت و تبدیل انرژی شیمیایی آن به مکانیکی و در نهایت تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریسیته کار می کند.

پس موتور برق با گالن گازوئیل می تواند ساعت با بار % کار کند. نکته حائز اهمیت این جا است. که اگر بار بیشتری مصرف می کنید، مصرف سوخت آن هم بالا تر خواهد بود و اگر از بار پایین تری است.فاده کنید مصرف سوخت موتور برق هم پایین می آید. با این برآورد یک موتور برق با % بار و مخزن سوخت گالن، الی . ساعت کار می کند.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه