ورق گیر و اسلب گیر در بومهن ( فروش )

Sheet cutter and slab cutter-1
Sheet cutter and slab cutter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


نمونه های داخلی از بهترین آلیاژ ها برای ساخت دستگاه اسلب گیر است.فاده می کنند. نمونه های داخلی پس از تولید توسط کارشناسان تست شده و در صورت است.اندارد بودن روانه بازار می شوند. برای خرید دستگاه حمل اسلب می توان به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کرد.

این نوع ابزار برای تسهیل و تسریع روند کار در حمل و نقل تجهیزات و ورقه های فلزی به کار برده می شود. از آن جهت به این نوع ابزار، عمودی می گویند چون بصورت عمودی روی ورقه قرار گرفته و می توان به کمک آن قطعه را جابجا نمود. معمولا با توجه به طول قطعه ی فلزی، می بایست از تعداد ورق گیرهای متناسب با طول آن است.فاده کرد.

به عنوان مثال ابعاد بزرگ سنگی که برای فراوری به کارخانه های سنگبری فرستاده می شوند و سپس در زیر دستگاه های اره ای مخصوص سنگ قرار می گیرند؛ بسیار سنگین بوده و ابعاد بسیار بزرگی دارند. بعضی از سنگ های اسلب با عرض یک تا دو متر و طول دو و نیم تا سه متر برای نماکاری، کف و دیوار لابی، سنگ اپن، سنگ کابینت و غیره مورد است.فاده قرار می گیرند.



( فروش ) های دیگر در بومهن