ورق گیر و اسلب گیر در شهر ری ( فروش )

Sheet cutter and slab cutter-1
Sheet cutter and slab cutter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


این نوع ابزار برای تسهیل و تسریع روند کار در حمل و نقل تجهیزات و ورقه های فلزی به کار برده می شود. از آن جهت به این نوع ابزار، عمودی می گویند چون بصورت عمودی روی ورقه قرار گرفته و می توان به کمک آن قطعه را جابجا نمود. معمولا با توجه به طول قطعه ی فلزی، می بایست از تعداد ورق گیرهای متناسب با طول آن است.فاده کرد.

اسلب گیر یکی از مهمترین ابزارها برای جابجایی اسلب های فولادی، سنگی و چوبی سنگین است.. اسلب های فولادی که به اسم تختال نیز شناخته می شوند از طریق نورد شمش یا ریخته گری تولید می‌شوند و  در صنایعی مانند خودروسازی و تولید ماشین آلات سنگین، سازه های فولادی و کویل ها مورد است.فاده قرار می گیرند.

خصوصا در مواردی که قطعات فلزی تیز و یا سنگین هستند. در این گونه موارد هرگونه اشتباهی که در فرآیند حمل این قطعات صورت بپذیرد، ممکن است. باعث صدمه و آسیب جدی به افراد شود. حال آن که است.فاده از ورق گیر یا گیره، این مشکلات را ندارد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری