ویبراتور بتن در بومهن ( فروش )

concrete vibrator-1
concrete vibrator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


از  پیشرفت های قابل توجه در سالهای اخیر در تجهیزات متراکم سازی بتن ، است.فاده از مبدل‌های فرکانس برای کنترل سرعت است.. از آنجایی که در اغلب مواقع برق تک فاز در دسترس است. آن را به برق سه فاز تبدیل می‌کنند. با این اقدام سرعت ویبراتور ثابت میماند و در لود کاری بالا پایدار میماند .

این موتور ویبره بتون دارای شیلنگ ویبراتور بتن نیز می باشد و شیلنگ ویبره بتن در انواع سایزها و برندهای شیلنگ ویبره بتون کوپاژ کره، شیلنگ ویبره بتون روتین چین، شیلنگ ویبره بتون ایران کوب، شیلنگ ویبره بتون میکاسا ژاپن موجود می باشد.

میز ویبراتور برای یکدست کردن و همگن کردن مواد داخل قالب ها و از بین بردن خلل و فرج میان آنها مخصوصاً در صنایع آزمایشگاهی، مکانیک خاک، موزاییک سازی، جدول سازی، سرند کردن مواد و غیره از میز ویبراتور بتن است.فاده می گردد. دستگاه میز ویبره بتن در دو نوع مغناطیسی و الکترو مکانیکی موجود می باشد. بدین شکل که در میز ویبراتور بتن مغناطیسی با تنظیم فرکانس از صفر تا صد و با ایجاد فرکانسی خاص به محدوده لرزش دلخواه دست می یابیم. ولی در ویبره الکترو مکانیکی توسط موتورهای ویبره موجود در آن تا هرتز لرزش به وجود می آید.



( فروش ) های دیگر در بومهن