وینچ و جرثقیل در شهر ری ( فروش )

Winch and crane-1
Winch and crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


در راستای فروش وینچ جرثقیل سقفی دماگ ، شرکت وزنه گسترآریا سابقه ای ساله درطراحی، نصب، راه اندازی و سرویس های تعمیراتی درجرثقیل های سقفی دارد . مطابق نیاز های خریداران و کارفرمایان ، شرکت وزنه گستر آریا تمامی وینچ های دماگ را با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن دراختیار خریداران قرارمی دهد . درصورت نیاز به بالابر جرثقیل دماگ ، شما می توانید با شرکت وزنه گسترآریا ازطریق شماره های – در تماس باشید .

بالابر جرثقیل بلغاری سیم بکسلی تن در حالت های دو کاره (به صورت بالابری) و چهار کاره (بالابری و عرضی) معمولا است.فاده می شود . بالابر های دو کاره با تابلو برق ، ترولی یا کالاسکه ، موتور عرضی و کلید فرمان به چهار کاره نبدیل می شوند. وینچ جرثقیل بلغاری در دو حالت تک سرعته و دو سرعته به کار می رود. بالابر جرثقیل بلغاری به پارامترهایی نظیر ارتفاع ، گروه کاری ، تناژ ، دهانه (عرض) و طول سالن بستگی دارد. گروه کاری و تناژ جرثقیل بسیار در قیمت بالابر اثرگذار هستند . بالابر های بلغاری جرثقیل سقفی به برند های پودم ، بالکانکار ، بالکانسکو و الموت تقسیم می شوند . وینچ جرثقیل بلغاری تن به صورت تک سرعت و دو سرعت وجود دارد . بالابر بلغاری از موتور ، گیربکس ، درام ، قلاب ، تابلو برق و کلید فرمان تشکیل می شود .

در تصویر های موجود مشخصات فنی و ابعاد تمامی وینچ ها نوشته شده است. و اطلاعاتی در مورد ظرفیت، میزان توان و سرعت جرثقیل ها با توجه به نوع موتور بالا بری آنها در سه حالت تک سرعته، دو سرعت و عرضی (در صورت دارا بودن موتورعرضی در برخی مدل‌ وینچ های این شرکت) بررسی شده است.. همچنین وزن هر کدام و ابعاد قطعات به کار رفته در وینچ ها با توجه به تصویر در ۵ دسته A, B, C, D, E با توجه به تک سرعته و یا دو سرعت بودن موتور آنها مقایسه شده است.. اندازه عرض تیرهای بکار رفته در برخی از مدل ها نیز در این مشخصات ذکر شده است..



( فروش ) های دیگر در شهر ری