پایه میکرومتر در بومهن ( فروش )

Micrometer base-1
Micrometer base-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


کار این ابزار ثابت نگهداشتن میکرومتر به منظور اندازه گیری دقیق می باشد، برخی از پایه های میکرمتر اینسایز به صورت ثابت می باشند و تنها کافی است. ان را روی یک سطح صاف قرار داده و میکرومتر را به آن وصل کنید و به همین راحتی از ان است.فاده نمایید اما برخی دیگر از آن باید بر روی میز کار و &#; توسط پیچ و مهره هایی سفت شوند تا بتوان از آن ها است.فاده کرد.

سالها حضور در بازار ابزار تهران، تامین ابزار و تجهیزات بزرگترین کارخانجات تولیدی و صنعتی ایران و همچنین تامین کالای تعداد زیادی از ابزار فروشی های سراسر کشور، گوشه ایی از فعالیت های کالای فنی تا به امروز بوده است.، اما فراهم نمودن امکان دسترسی تمامی هموطنان عزیزمان به قیمت های دست اول و بدون واسطه از مهمترین افتخارات کالای فنی می باشد که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کالای فنی محقق گردیده است.؛ تا مصرف کنندگان در دورترین نقاط این سرزمین پهناور به قیمت بدون واسطه ابزارآلات دسترسی داشته باشند و با قیمت عمده فروشی از بزرگترین

برای خرید پایه میکرومتر اینسایز می توانید به سایت وین ابزار، ارائه دهنده محصولات با کیفیت و عرضه کننده برند های خاص و معتبر صنعتی، مراجعه کنید. توجه کنید که شما می توانید قبل از خرید این محصول از مشاوره رایگان نیز جهت انتخاب درست آن توسط وین ابزار بهره مند شوید و سپس و با ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول آن را در کم ترین زمان درب منزل و یا هر محلی که می خواهید تحویل بگیرید. چنان چه خرید شما با قیمت بالایی همراه باشد هزینه ارسال نیز برایتان رایگان می باشد و می توانید از برخی تخفیف ها و خدمات این سایت نیز بهره مند شوید.



( فروش ) های دیگر در بومهن