پتک در شهر جدید اندیشه ( فروش )

hammer-1
hammer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


به است.ناد صورتجلسه هیئت مدیره مورخ // تصمیمات ذیل اتخاذ شد: سمت اعضاء هیئت مدیره به قرار ذیل تعیین گردیدند: طیبه اسماعیلی به شماره ملی به سمت مدیرعامل و علی لرکی به شماره ملی (وارد شوید) به سمت رئیس هیئت مدیره و محمد لرکی به شماره ملی (وارد شوید) به سمت نائب رئیس هیئت مدیره حق امضای کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهد آور و کلیه قراردادها و نامه های اداری با مدیرعامل و مهر شرکت معتبر میباشد.

به است.ناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ // تصمیمات ذیل اتخاذ شد: خرید و فروش و صادرات و واردات کالاهای مجاز ـ خرید و فروش و نصب درب و پنجره mdf , upv , و انواع درب های ضد سرقت و انواع شیر آلات ساختمانی و ایجاد و نصب دکوراسیون داخلی ساختمان ـ انجام کارهای فنی و خدماتی از قبیل سندپلاست ـ ایزوگام ـ عایق کاری ـ پلیت بندی ـ آرماتوربندی ـ است.یج بندی ـ رنگ آمیزی منازل مسکونی و ادارات دولتی ـ اورهال ـ ایجاد و نگهداری فضای سبز ـ تهیه و طبخ غذا و سرویس دهی به آن ـ تنظیفات ـ ـ جدول کشی ـ جوشکاری ـ برق کشی ـ ـ تهیه مصالح ساختمانی ـ تعمیر، تهویه و نصب دستگاههای حرارتی و برودتی ـ خدمات پشتیبانی و راهبری خودروهای سبک و سنگین ـ ساخت مخزن و سوله ـ زنگ زدایی ـ کابل کشی ـ علف زنی ـ قالب بندی ـ لایروبی فاضلاب ـ نصب انواع پارکت، کف پوش و دیوارپوش ـ mdf و pvc ایجاد خطوط لوله نفت و آب و گاز و تلفن ـ کابل کشی ـ محوطه سازی ـ خاکریزی و خاکبرداری پس از اخذ مجوزهای لازم به موضوع شرکت اضافه و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح گردید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه