پرس کابلشو در شرق تهران ( فروش )

Press the cable-1
Press the cable-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


شکل سمت راست بعد از پرس به وسیله لقمه شش ضلع را نشان میدهد که همانطور که ملاحظه میکنید با اعمال نیروی مساوی به تمام اضلاع لقمه های ضلع، به رشته های هادی کابل نیروی یکسانی وارد شده است. و سطح مقطع % از فلز بوده و هوایی در بین محل اتصال نیست.

پرس به وسیله لقمه های شش ضلعی سطح وسیعی از تماس با فشار بالا بین هادی کابل و کابلشو ایجاد می‌کند که به نوبه خود هدایت بالا، مقاومت کم و مقادیر خروجی بالا را تضمین می‌کند که فراتر از الزامات UL/IEC/CE است.. این ویژگی ها منجر به اتصال دائمی و کم هزینه از لحاظ کاهش هزینه های نصب و نگهداری می شود. یعنی شما می توانید آن را نصب کنید و فراموش کنید. 

لقمه های شش ضلعی فشار کنترل شده و فوق العاده ای را بر روی کابلشو و هادی وارد می کنند. لقمه های شش ضلعی ساق کابلشو را در اطراف کابل فشرده می کنند و رشته های گرد را به شکل های شش ضلعی یا الماسی تبدیل می کنند و رشته های است.رند شده کابل و ساق کابلشو را به صورت توده ای جامد در می آورند. به بیان دیگر لقمه های شش ضلعی به گونه ای طراحی شده است. که به همه رشته های است.رند شده هادی کابل نیروی فشاری یکسانی دریافت کنند.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران