پرگار صنعتی در بومهن ( فروش )

industrial park-1
industrial park-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


شاید شما نام ابزار سیار را از همکاران خود شنیده باشید. در صورتی که شما یک صنعتگر و یا یک تعمیرکار باشید، ترجیح می دهید با ابزاری کار کنید که از بالاترین کیفیت و دقت برخوردار باشد و همچنین بتوانید ابزار مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. ابزار سیار یکی از این فروشگاه های آنلاین است. که می توانید به راحتی بهترین و با کیفیت ترین ابزارها را برای کار خود تهیه نمایید.

واشر خودکار این پرگار بر روی پیچ تنظیم، منجر به حرکت نرم و سریع و قفل شدن کامل آن در اندازه مورد نظر می گردد. نوک پرگار بسیار تیز و دقیق است. تا دقت اندازه گیری به میزان مناسب و قابل اعتمادی بالا رود. همچنین است.فاده از فنر سخت کاری شده و مستحکم در انتهای پرگار، منجر به حرکت نرم و دقیق بازوهای پرگار گشته است..

ساختار ساده پرگارهای صنعتی باعث شده است. که است.فاده از آن ها راحت و سریع باشد. با این وجود به دلیل دقت پایین اندازه گیری توسط این پرگارها، برای کارهای دقیق تر بهتر است. از ابزارهای دیگری نظیر کولیس است.فاده نمود یا اینکه با اندازه گیری مکرر، بر اندازه برداشته شده صحه گذاشت.



( فروش ) های دیگر در بومهن