پولیفت در بومهن ( فروش )

polylift-1
polylift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


پولیفت کیلوگرمی یا تن دارای اتصالاتی بسیار قدرتمند با قلاب ضامن دار فولادی فورج می باشد. این ابزار دستی لیفتینگ و کشش بار بصورت اهرمی کنترل می شود و نیاز به یک سطح اتکا برای اتصال با قابلیت های بالای تن دارد. این پولیفت یا جک زنجیری در مرحله تست برای آویز ۵ تنی مورد است.فاده قرار گرفته تا ضریب امنیتی لازم را در لیفت و کشش بار داشته باشد. در صنایع آسانسور از پولیفت تن یا کیلوگرمی برای جابجایی کابین در حالت آویز بدون موتور است.فاده بسیاری می شود. نمونه های پولیفت زنجیری سه تن موجود در بازار ایران اغلب چینی هستند که با طرح ویتال به بازار عرضه شده اند. هر چند قابلیت های این پولیفت ها چه به سبب تکنولوژی تولید و چه به لحاظ فناوری بکار رفته در فولاد اجزا و دنده های داخلی در سطح نمونه های اصلی ویتال نیست اما با توجه به قیمت بسیار پایین تری که دارد است.فاده گسترده ای دارد. میزان خوردگی دنده های بلوک پولیفت یا جک زنجیری سه

تیفور یا تیرفور همانند پولیفت نوعی بالابر دستی قابل حمل است.، که در آن از سیم بکسل است.فاده شده (در پولیفت زنجیری از زنجیر است.فاده می شود) و جا به‌ جایی بار را با نیروی کششی انجام می ‌دهد. تیفور نیز همانند پولیفت برای بلند کردن، کشیدن یا پایین آوردن اجسام و بار مناسب است.. تیفورها، ابزارهای مکانیکی و بالابرهای حاوی اهرم هستند که با است.فاده از سیم بکسل مجزا کار می‌کنند.

پولیفت ویتال اصلی VITAL محصول کشور ژاپن می باشد که تا ظرفیت وزنی تن نیز تولید و به بازار عرضه می شود. در تولید پولیفت ژاپنی ویتال VITAL از ضریب امنیتی بسیار بالای : است.فاده شده است. بدین معنا که تک تک پولیفت های عرضه شده به بازار پس از تولید تحت تست کشش تا . برابر بیشتر از توان اسمی خود قرار می گیرند. کاربری پولیفت بسیار شبیه به کاربری جرثقیل دستی است. با این تفاوت که در جرثقیل دستی از یک زنجیر دستی برای به حرکت در آوردن چرخدنده های درگیر است.فاده می شود حال آنکه در پولیفت که در زبان انگلیسی به Lever hoist شناخته می شود از یک اهرم است.فاده شده و کنترل کامل پولیفت بصورت تک دست انجام می شود.



( فروش ) های دیگر در بومهن