پیستوله بادی در شهر ری ( فروش )

air pistol-1
air pistol-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


پیستوله دو جزیی فانتا کروم AUARITA این قابلیت را دارد تا دو مایع را به طور همزمان اسپری کند و بعد از پاشش در خارج از محیط مخلوط کند همچنین این پیستوله دارای دو سری نازل ویژه برای پاشش کردن مواد فانتاکروم، نقره و جیوه طراحی شده است. . شرکت فاتا کروم یکی از شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه پاشش مواد  و تولید کننده ماشین آلات می باشد.

پیستوله بادی سه تنظیم صنعتی کنزاکس مدل Kenzax KSG- از محصولات سری جدید کنزاکس بوده و از بدنه ای آلومینیومی و مخزن پلاستیکی و شفاف ساخته شده است.. از این پیستوله می توان برای سرعت بخشیدن به عملیات رنگ کاری به جای فرچه رنگ است.فاده نمود که بافتی یک دست از رنگ را بر روی سطح مورد نظر ایجاد می نماید. مخزن این پیستوله گنجایش میلی لیتر رنگ را داراست. برای است.فاده از این پیستوله شما نیاز به یک کمپرسور و یا پمپ باد دارید که به وسیله یک شلنگ به پیستوله متصل شده و عملیات رنگ پاشی را انجام می دهد. این محصول دارای نازل مختلف به قطر (.، . ، .) میلی متر می باشد. متعلقاتی نظیر آچار برای باز کردن قطعات پیستوله نیز به همراه آن وجود دارد که پس از هر بار است.فاده به کار می روند.

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری