پیچ گوشتی برقی و شارژی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Electric and rechargeable screwdriver-1
Electric and rechargeable screwdriver-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


پیچ گوشتی‌ برقی در مقایسه با مدل شارژی از قدرت بالاتری برخوردار بوده و می توان از آن به صورت طولانی مدت نیز است.فاده کرد. هر چند که کابل به کار رفته در طراحی این نوع پیچ گوشتی ها می تواند محدودیت هایی را در کار با آنها ایجاد کند. در طرف مقابل پیچ گوشتی‌ شارژی در مقایسه با مدل برقی‌ این ابزارآلات، از ظاهری جمع و جور و وزن پایینی برخوردار بوده و به دلیل عدم نیاز به کابل برق می توان از آنها در محیط های مختلفی که دسترسی کافی به برق ندارند نیز است.فاده کرد.

دو نوع باتری برای این نوع پیچ گوشتی ها طراحی شده است.. نوع اول باتری لیتیومی بوده که در عین سبک بودن شارژ بالایی را در خود نگهداری می کند، ولی از قیمت بالایی برخوردار بوده و سازگار کمی با محیط زیست دارد. نوع دوم باتری نیکل کادمیومی نام دارد که سنگین تر از مدل قبلی بوده و شارژ کمی می گیرد. با این وجود این باتری ها از قیمت کمتری برخوردار هستند و سازگاری بالایی با محیط زیست دارند.

همانند دریل های سیم دار، لوازم جانبی مختلفی را می توان بر روی چاک (قطعه های آسیاب، پارو میکسر و غیره) نصب کرد که اندازه های مختلفی دارند ( یا میلی متر). برخی از دریل های بی سیم یا دریل های ترکیبی را می توان برای ایجاد سوراخ است.فاده کرد. در مواد سخت میلی متر است.؛ اما حفاری بیشتر طول می کشد و انرژی بیشتری مصرف می کند (یعنی انرژی باتری). برخلاف



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه