چکش در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Hammer-1
Hammer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


صنایع فلزی چکش تولیدکننده درب و حفاظ فلزی حفاظتی از جمله حفاظ روی دیوار (حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آبشاری و&#;)، درب آکاردئونی، نرده راه پله، نرده بالکن و حفاظ پنجره با متریال مرغوب و تکنیک های نوین همواره در پی ارائه خدمات به بهترین نحو می باشد.

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.

شرکت &#;توسعه صنعت لنجان&#; با  بیش از سال تجربه تخصصی و بهره گیری از متخصصان کار آزموده و مجرب در زمینه های نگهداری و تعمیرات، ساخت، نصب و تامین تجهیزات و فرآیندهای صنعتی فعالیت دارد. یکی از مهم‌ترین اهداف تأسیس این شرکت مشاوره، طراحی، نظارت، مدیریت و اجرای طرح‌های صنعتی به صورت EPC در جهت حفظ منابع ملی و توسعه پایدار ایران می‌باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه