کارتن دوز بادی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Inflatable dose carton-1
Inflatable dose carton-2
021-22198580 021-88042002
09028222425
021-56230291 021-56230292
09121031162

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.


صنایع بسته بندی که با کارتن های قطور سر و کار دارند برای دوختن کارتن ها به یکدیگر میتوانند از کارتن دوز ها است.فاده نمایند. مزیت است.فاده از کارتن دوز به جای چسب این است. که هم زمان کمتری صرف بسته بندی کارتن میشود و هم بسته بندی محکم تری نسبت به بسته بندی با چسب خواهند داشت. کارتن دوز ها به دو نوع

بالای محل خروج منگنه ها دو عدد پیچ وجود دارد. پیچ دو پخی که در پایین قرار دارد شامل یک حرف S و یک حرف L است.. اگر از سوزن کارتن با ارتفاع پایه ۵ میلیمتر است.فاده میکنید حرف S باید بالا قرار بگیرد و اگر از سوزن کارتن با ارتفاع پایه ۸ میلیمتر است.فاده میکنید باید حرف L بالا قرار بگیرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه