کارواش خانگی و صنعتی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Domestic and industrial car wash-1
Domestic and industrial car wash-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


کارواش‌های خانگی جهت نظافت و شست‌وشوی ماشین، حیاط، راهرو، پله و... مورد است.فاده قرار می‌گیرند. نحوه کار با این دستگاه‌ها بسیار ساده است. و کاربران می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند. لازم به‌ذکر است. که پایین‌ترین میزان قدرت این دستگاه‌ها بار است.. این نوع از کارواش‌ها در اندازه‌های کوچک طراحی و تولید می‌شوند و جابه‌جایی آن‌ها به آسانی صورت می‌گیرد.

دستگاه کارواش به دلیل فراهم آوردن آب با فشار زیاد جهت شست و شوی یکی از پرکاربردترین ابزار نظافتی است.. ابن تجهیز با توجه به فشار آبی که در اختیار مصرف کننده قرار میدهد برای شست و شوی خودرو، نمای ساختمان، حیاط منزل، محیط کارگاه و ... است.فاده می‌شود. دلیل محبوبیت کارواش مزیت هایی است. که در اختیار مصرف کننده قرار میدهد. از مزایای این وسیله میتوان به صرفه جویی در زمان، شستشوی انواع آلودگی و کاهش مصرف آب اشاره کرد. از کارواش برای هر دو کاربرد خانگی و صنعتی است.فاده می‌شود.

در این بخش میتوانید انواع کارواش خانگی، کارواش صنعتی، کارواش دستی، کارواش هیوندای، کارواش برقی، کارواش ماشین، کارواش ارزان قیمت، کارواش بخار، لوزام مصرفی کارواش، ابگرم کن کارواش، دستگاه فوم ساز،کمپرسور هوا، کارواش بنزینی، تابلو برق کارواش و ... را ملاحظه کنید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه