کمربند ایمنی ( هارنس ) در شهر ری ( فروش )

seat belt (harness)-1
seat belt (harness)-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


دقت داشته باشید که تمامی کمربند های ایمنی، هارنس، کمربند قلاب بزرگ، کمربند پاراشوت و شوک گیر دار دارای سایز بندی می باشند به همین دلیل بهتر است. در هنگام خرید سایز هارنس را متناسب با اندام کاربر تهیه کنید تا فرد بتواند به راحتی از آن است.فاده کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن یاب فعالیت خود را از بهار سال آغاز کرد . عرضه و تامین محصولاتی در حوزه های لوازم ایمنی صنعتی و حفاظت فردی ، ترافیکی و هشداردهنده ، آتش نشانی و اطفا حریق و همچنین ابزار و یراق آلات صنعتی ، اصلی ترین بخشهای فعالیت ما را تشکیل می دهند . پیش از شروع بکار این فروشگاه آنلاین ، محصولات درخواستی مشتریان به صورت سنتی و است.علامی تامین میشد . حسن توجه و اعتماد شما سروران عزیز ما را بر آن داشت تا فروشگاهی مجازی با امکان سفارش و خرید آنلاین محصولات موجود راه اندازی نماییم . گستره بسیار زیاد و تنوع فراوان محصولات سبب گردیده است. که بخشهایی از فروشگاه کماکان دچار نقصان مطالب و کمبود محتوی باشد. تلاش مستمر و روزانه ما تکمیل تمام بخشهای موجود و ارائه سرویسی درخور و شایسته شما همراهان گرامیست . امید است. با نظرات و انتقادات خود ما را در این مهم یاری فرمایید …

سری IGNITE    استاندارد ویژه اي بنا نهاده است..  با وجود این سري از تسمه هاي مهار  SKYLOTEC سیستم نوین و نوآوارنه اي در زمینه هماهنگی با فرم ، بدن انسان ، راحتی در زمان است.فاده و طراحی زیبا ارایه می دهد. تمامی انواع  IGNITE  در عین توجه کافی و لازم به ایمنی کاربران با ریزه کاري هایی که در طراحی به آن ها توجه شده است. ، است.فاده گنندگانش را تحت تاثیر قرار می دهد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری