کولت دستگاه فرز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Collet milling machine-1
Collet milling machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


فشنگی یکی از قسمت های اصلی کولت است. که به صورت مستقیم با مته یا ابزار در ارتباط بوده و در واقع می توان گفت که فشنگی قطعه ای است. که ابزار را در درون کولت نگه می دارد. شکل این ابزار به صورت مخروطی شیار دار و دارای انواع مختلفی است..

در تعریف اینکه کولت چیست باید گفت، کولت قطعه است. برای نگه داشتن ابزار و همانند سه نظام در دریل ها عمل می کند. کولت دارای قطر های مختلفی است. که از آن برای نگه داشتن ابزار های مناسب (انواع مته ها) برای انجام کارهای برش، سنباده زنی، حکاکی و &#; است.فاده می شود. در ادامه این مطلب کاربرد کولت چیست را توضیح می دهیم.

بدنه کولت یکی از قطعاتی است. که به شکلی دقیق و ماشینکاری شده ساخته می شود و از یک طرف به شفت متصل شده و از طرفی دیگر فشنگی را در خود نگه می دارد. در قسمتی که بدنه به شفت متصل می شود یک پیچ آلنی وجود دارد و در قسمت دیگر آن فشنگی قرار می گیرد که با کمک مهره آن را محکم می کنیم. بخش داخلی بدنه به گونه ای ساخته می شود که فشنگی با شکل مخروطی در درون آن قرار گیرد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه